+48 791 409 633 Rezerwuj samochód

FAQ

Rezerwacja i wynajęcie samochodu

W jaki sposób mogę zarezerwować usługę?

Usługę można zarezerwować dzwoniąc pod numer telefonu +48 791 409 633, wysyłając maila na biuro@ccars.pl lub korzystając z formularza kontaktowego w dziale Kontakt. Wszystkie formalności zostaną przygotowane i zrealizowane przez zespół CCARS.

Jakie informacje będą potrzebne, aby zarezerwować usługę transportową?

Konieczne będzie podanie podstawowych informacji na temat samej usługi (data, godzina, miejsce), zamawiającego (podstawowe dane), płatnika (podstawowe dane oraz dane do faktury), a także zaakceptowanie warunków współpracy.

W jaki sposób mogę potwierdzić rezerwację?

Potwierdzeniem rezerwacji usługi jest wpłacenie 100% ceny usługi w formie przedpłaty, na wskazany rachunek bankowy. Zaliczki z tytułu rezerwacji usługi nie są pobierane.

Płatność

W jaki sposób mogę dokonać opłaty za usługę?

Usługę można opłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy lub kartą w terminalu płatniczym bezpośrednio u kierowcy.

Jakie są dopuszczalne formy płatności?

Przelew na rachunek bankowy lub płatność kartą. Płatność gotówką nie jest możliwa.

Czy możliwa jest płatność za usługę bezpośrednio u kierowcy?

Tak. Kierowca ma ze sobą terminal płatniczy, za pomocą którego można zrealizować płatność.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak. Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT za usługę.

Anulowanie usługi

W jaki sposób mogę anulować usługę?

Aby anulować zarezerwowaną usługę należy skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 791 409 633 lub mailowo na adres biuro@ccars.pl.

Czy w przypadku anulowania usługi zwrócicie pieniądze?

W przypadku anulowania usługi, do 48h od jej planowanego rozpoczęcia, zwrócimy wszystkie koszty rezerwacji.

Jeśli chcesz zarezerwować samochód lub masz pytania,
skontaktuj się z nami mailowo lub dzwoniąc pod numer:

+48 791 409 633