FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Rezerwacja i wynajęcie busa

Samochód do samodzielnego prowadzenia może wynająć każdy, kto ukończył 21 lat i posiada prawo jazdy co najmniej 2 lata. Samochód z kierowcą może wynająć każdy, kto ukończył 18 lat.

Aby wynająć samochód, należy skontaktować się telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy.

Prawo jazdy, dowód osobisty lub paszport, karta kredytowa lub debetowa.

Przelewem, przy użyciu płatności on-line oraz kartą debetową i kredytową.

Nie pobieramy zaliczek. Warunkiem rezerwacji terminu najmu i gwarancją dostępności pojazdu jest zapłacenie całego czynszu najmu w formie przedpłaty, bez względu na termin najmu.

Tak, lecz rozliczenie będzie dotyczyło całego dnia.

Tak, pobierana jest kaucja zwrotna w kwocie 3000 zł.

Przelewem na rachunek bankowy lub gotówką w dniu przekazania samochodu.

Jeśli samochód został zwrócony bez uszkodzeń i w stanie nie wymagających zabezpieczenia dodatkowych opłat, kaucja zwrotna zostanie zwrócona w momencie odbioru pojazdu (w przypadku gotówki) lub 7-14 dni w przypadku przelewu.

Anulowanie rezerwacji

Aby anulować rezerwację należy kontaktować się telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy, podając numer umowy, której dotyczy rezerwacja.

Jeśli wniosek o anulowanie rezerwacji wpłynął co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem usługi, otrzymają Państwo zwrot 85% poniesionych kosztów. Jeśli ten czas jest krótszy, otrzymają Państwo zwrot 50% poniesionych kosztów.

W przypadku jeśli anulowanie rezerwacji ma miejsce na 72 godziny lub mniej, przed rozpoczęciem usługi, CCARS ma prawo pobrać do 100% poniesionych przez Państwa kosztów.

Zwrot kosztów z tytułu anulowanej rezerwacji trwa 7-14 dni. Środki zostają zwrócone w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności w momencie rezerwacji pojazdu.

Ubezpieczenie i odpowiedzialność

Tak. Wszystkie samochody posiadają pakiet ubezpieczenia OC+AC+NNW+Assistance z prawem do samochodu zastępczego tej samej klasy. Ubezpieczenie działa w Unii Europejskiej i krajach strefy Schengen.

Maksymalnie do wysokości kaucji zwrotnej, w przypadku szkody całkowitej.

Przekazanie i zwrot samochodu

Przekazanie i zwrot pojazdu odbywa się w miejscu i czasie wskazanym przez najemcę. Samochód zostanie podstawiony pod wskazany adres, a po zakończeniu usługi odebrany.

Usługa door-to-door działa w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Poznaniu i Wrocławiu. W przypadku przekazania i zwrotu pojazdu w innym miejscu szczegóły i wycena usługi przygotowywane są indywidualnie.

Przekazany samochód będzie zatankowany do pełna w paliwo i płyn ad-blue, a także będzie posprzątany w środku oraz umyty z zewnątrz. Podczas zwrotu pojazdu należy uwzględnić powyższe. Niedopełnienie tych obowiązków będzie skutkowało naliczeniem opłaty dodatkowej.

Tak, lecz nie powoduje to zwrotu kosztów.

Tak. Należy ten fakt zgłosić wynajmującego nie później niż 48 godzin przez końcem trwania umowy. Możliwość przedłużenia czasu najmu zależy bezpośrednio od dostępności samochodu w żądanym terminie.

Użytkowanie samochodu

Tak, po wcześniejszym otrzymaniu zgody i pod warunkiem, że będą to kraje Unii Europejskiej lub kraje strefy Schengen.

Wyjazd poza granicę Polski nie generuje dodatkowych kosztów pod warunkiem, że są to kraje UE oraz kraje strefy Schengen. Wyjazd do krajów inne niż powyższe jest zabroniony, a w przypadku stwierdzenia takiego faktu, naliczone zostaną opłaty dodatkowe.

Tak, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby do wynajmującego.

Skontaktować się z wynajmującym. W zależności od rodzaju awarii podjęte zostaną odpowiednie działania.

W pierwszej kolejności należy zadbać o własne bezpieczeństwo, zabezpieczyć pojazd i miejsce zdarzenia, wezwać policję i niezwłocznie skontaktować się z wynajmującym w celu uzyskania dalszych informacji.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas. Odpowiemy na każde.